lauantai 23. maaliskuuta 2013

Muista kuka olet

Kävipä taas niin, että minut irtisanottiin koeajalla. Tyyppinä olen kuulemma mitä mainion, mutten ilmeisesti sopinut heidän firmaansa. Vaikka kaikkeni annoin tämän kuukauden aikana. 

Totuus tulee ystävien suunnasta. Istuin ystävän keittiössä ja hän teki juustokakkua. Muussasi aprikooseja sauvasekottimella, katsoi minua empaattisesti ja sanoi: "Kyllä sua nyt koetellaan! Ei tää oo reilua." Hän alkoi muussaamaan aprikooseja ja sanoi: "Kato, tää on sun elämäs tällä hetkellä! Rönn rönn, muusiksi vaan!" 

Aloin viime viikolla käymään alkoholistien läheisten ryhmässä. Kerroin äidille tästä ja hän veti kahden päivän ryyppyputken. Tikit polvestani irroitetaan maanantaina.

Katsoin tiistaina Leijonakuninkaan. Se on maailman kaunein ja KAUHEIN elokuva. En ollut seitsemään vuoteen suostunut sitä katsomaan, koska Mufasa kuolee. Mufasa on paras. No, nyt katsoin ja itkeä pillitin yli puolet elokuvasta. 


Kahvi kutsuu, palataan asiaan!

1 kommentti:

  1. Harmi, että sut irtisanottiin, mutta ei ne ois sua ansainneetkaan! Lähetän taas ison kasan rutistuksia sulle, oot tärkee ja ihana. <3
    En suostu katsoon Leijonakuningasta, liian surullinen ja pelottava leffa mulle.

    VastaaPoista