Vaikkei moni uskoisi tätä, olen aikamoinen kontrollifriikki. Nyt sitten pitäisi osata pakata lentokoneeseen ja kahden viikon matkalle juuri oikeat tavarat?
Tällä hetkellä panikoin eniten lentämistä. En pelkää, mutta jännitän ihan hirveästi. Lentokenttätoiminta? Oi, MIKSI Starbucks on väärässä terminaalissa ja kaiken lisäksi vielä kiinni? Entä välilaskun aikana, mitä tapahtuu matkatavaroille? Pääsevätkö ne nätisti ja automaattisesti (elleivät huku!!?) jatkolennon kyytii vai kui? Saanko SodaStream-pulloni (tyhjänä!) turvatarkastuksesta läpi?
Olen valvonut ihan liikaa ja surffanut netissä lentokenttien ja lentoyhtiön sivuilla. Vielä pitäisi jaksaa pakata loppuun ja selvitä oikeasti lentokoneeseen ja vielä toiseen ja sitten matkakohteen hotelliin. Sitten voin hengittää!


