Tämä ajatuslenkki alkoi tästä herrasta:
Aloitin tämän Almost There-blogin vuonna 2009. Olin silloin ahdistunut nuori, seitsemäntoista, ja asuin tädin luona. Sain oman kodin samana kesänä.
Matka tähän vappupäivään ja vuoteen 2013 on ollut tajuttoman pitkä ja... ahdistava. Loistohetkiä on ollut joukossa, mutta värinä tuolle matkalle näen harmaan.
Ville Valo oli maailman parhain (mielestäni), kun olin 14-17-vuotias. Nykyään en uskalla kuunnella HIMin uutta tuotantoa ja Ville Valonkin kohtasin kerran Stockalla. Minulla on ikävä Ville Valoa.
En ole enää se Birdie joka tämän blogin aloitti. En ole Birdie ollenkaan. Matkani loppuu nyt tähän. Almost There loppuu, jää toistaiseksi tänne Bloggeriin. Palaan blogimaailmaan varmasti, mutta eri nimellä ja eri blogilla.
Kiitos miljoonasti tästä matkasta! Joillain on meiliosoitteeni, meilaillaan! (Lupaan kunnostautua senkin kanssa, heh.) Ja meiliosoitteen voi jättää tänne kommenttiboksiin mulle niin heitän meiliä takasin. Seuraan teidän blogeja varmasti ja joskus heitän jotain tosi hauskaa läppää kommenttibokseihinne.
Mutta muuten... Heihei.
Voi rakas Birdie, älä jätä muaaaaaa! :(
VastaaPoistaOlen kyllä huomannut, kuten sinä itsekin, että et ole ihan se sama Birdie kuin ennenkin.
Laitathan mulle heti sun uuden blogin osoitteen, kun palaat!
Mä oon niin surkee pitämään yhteyttä nykyään yhtään keheenkään (ja oon muuten minäkin nykyään jotenkin muuttunut!), mutta muhun saa yhteyden vaikkapa
arinanajatukset@luukku.com,
tosin katon sitäki sähköpostia hyvin harvoin. :(
Mutta laita jotain kommenttia tai jotain.
Ja kiitos näistä kaikista yhteisistä blogivuosista muru!
<3
Eikä nää saa olla yhtään mitkään jäähyväiset, EIHÄN?!?!?
:|
Hei muru, olen surullinen. Tämä on nähtävästi joku epidemia. Viimeisen kuukauden aikana olen jättänyt hyvästejä ainakin neljälle lempiblogille ja nyt sinäkin sitten. Muistan kuinka joskus Vuodatuksessa (silloin joskus hyvinä aikoina!) blogisi pohjana oli joku puna/valkoinen pallo juttu (tai sitten se oli jollain muulla). En tiedä miksi tämä on tärkeää.
VastaaPoistaMullekin saa lähettää sähköpostia jos haluaa. Osoitteeni on vieläkin se sama ollaanhiljaa@gmail.com
Päivitän sähköpostejani neuroottisesti varmaan useamman kerran tunnissa (jos joku vaikka joskus kaipaisi), mutta toisinaan olen kyllä hirveän laiska vastamaan.
Heippa, oot ihana! Tulee ikävä. Hassua.
Mulla on jo nyt ikävä!
VastaaPoistaPoden aina hirveän huonoa omatuntoa jos johonkin kommenttiin vastaaminen venyy muutamalla päivällä, mutta suhun verrattuna taidan kyllä olla aika ajallaan aina :D Minusta on outoa, että olen ainoa niistä ihmisistä, joiden kanssa pyörin Vuodatuksessa, joka täällä vielä roikkuu ja päivittää semi turhaa tekstiä kaikkien nähtäville säännöllisesti. Mietin mitä se kertoo musta.Vanha ryhmänohjaajasi kuulostaa aika hienolta ihmiseltä. Minun rohjoni taisi pitää mua ihan idioottina täydet kolme vuotta. Tunne oli kyllä molemminpuolinen. Se oli aika naurettava ja ärsyttävä tyyppi.
VastaaPoistaOlen tainnut sanoa tämän ennenkin, mutta tulet mieleen aina Marimekosta ja Föristä, Bradleysta ja jos joskus satun näkemään jotain tosi paljettista kaupassa niin ajattelen sinua ja hymyilen. Osa saattaa olla toki jo "vanhentuneita" juttuja (enhän minä enää voi tietää), mutta niistä ainakin tulet mieleen.
Roskapostisuodattimeni taitaa olla rikki tai jotain. Jos joskus kirjoitat jotain niin yritän kovasti olla poistamatta sitä kaiken sen roskan joukossa, jota postilaatikkooni ilmestyy ainakin kerran tunnissa jos ei useamminkin.
Eikös tuo Greyn anatomia mene Suomessa aika lailla jenkkien tahdissa? Ysikausi loppui molemmissa? Greyn anatomia taitaa olla enää ainut sarja, jota seurailen vielä telkkarista. Ei muutaman viikon viive jaksoissa haittaa. Ainakin näin sen Suomessa loppuneen kauden päätösjakson. Oli aika tylsä musta. En pahemmin välitä Webberistä ja sen sähköiskuista, koska en ole koskaan pahemmin pitänyt siitä enkä oikeastaan välitä edes Calliesta ja Arizonasta. Mut McBaby on suloinen :>
Kai muuten olet taas pian reissaamassa Turkuun? :) Menin Förillä yli eilen, on se hauskempaa kuin silloilla kävely.