sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Birdie needs you!

Heissan täältä vapaapäivän vieton keskeltä. Luin juuri koko Blogger-historiani aikana kirjoitetut tekstit ja löysin yhden konseptin, jonka haluan tehdä taas. Se vaatisi teidän apua ja toisaalta myös minulta sitä, että on pakko kirjoittaa tänne, hehee. Eli tarvitsisin teiltä kysymyksiä...

Onko maailmanloppu todellinen uhka?
Mitkä ovat suosikkiblogisi?
Kuinka säästää rahaa?
Saako kaverin exän kanssa säätää?
Miten jaksaa painaa arkea, vaikka väsyttää?
KYSY MITÄ VAAN, BIRDIE VASTAA!

Viimeisin osa löytyy täältä. Toivon maaaaahdollisimman paljon kysymyksiä, eli heittäkää kommenttiboksiin IHAN MITÄ VAAN kysymyksiä. Aikaa on tiistai-iltaan asti. Teen aiheesta postauksen keskiviikkona. 

Tack och hej!

2 kommenttia:

  1. Viskasin sulle meiliä joku aika sitten, jos et oo huomannut. :) Ja sit näitä kysymyksiä:

    Mikä on ollut sun vuoden kohokohta?
    Jos voisit just nyt tehdä mitä vaan, mitä tekisit?
    Mikä on sun guilty pleasure?

    VastaaPoista
  2. Mikä sun mielestäsi on parempaa tässä kuin edellisessä blogissasi? Entä onko ikävä jotain asiaa entisessä blogissasi?

    Mikä oli lempilelusi pienenä?

    Kerro yksi biisi, johon liittyy kivoja muistoja! :) Ja kerro toki se muistokin, jos haluat.

    Mistä asioista olet itsessäsi ylpeä?

    VastaaPoista