Eipä tässä kauheasti ehdi oleskella kotona tuon Madeiran reissun jälkeen, koska jo parin viikon päästä kutsuu Kööpenhamina! Hauska tarina tähän väliin:
Minä en usko Tanskaan. Kutsun sitä mikä-mikä-maaksi. Siellä vaikuttaa kaikki olevan niiiiiiin ihanaa ja niiiiiin onnellista ja niiiiiiiin toimivaa. Kuningatarkin polttaa röökiä?!?! Ei sellaista voi olla! Luultavasti lentokone matkaa jonnekin uudelle planeetalle, jossa tuo mielikuvituspaikka on. Jännityksellä odottelen... Innoissani kylläkin.
Etelänmatka oli pitkä ja toi mukanaan kaikki mahdolliset tunteet. Palatessamme kotimaahan, äiti odotti liukuovien toisella puolen ja harpoin halaamaan häntä. Aloin itkeä. Ikävöin hotellimme ilmapiiriä sekä henkilökuntaa. Tässä toinen hauska tarina:
Vain suomalainen voi kiintyä lomansa aikana baarimikkoon. Meidän baarimikko oli maailman sympaattisin ja meinasin alkaa itkemään, kun hän jätti meille heippoja lähtöä edeltävänä iltana.
Viimeiset viisi päivää olen siis kyyhöttänyt kotona seuranani ainoastaan tuo kani. Ihan antoisaa kyllä, jos on ensin oleskellut kaksi viikkoa 24/7 kahden naisen kanssa. Huomenna kämppis tulee kotiin ja en elä enää hunningolla! Olen heräillyt milloin sattuu, juonut liikaa kahvia, katsonut Oprahia ja syönyt pussikeittoja sekä pizzaa.
Elämä ottaa uusia suuntia. Ensi viikolla menen kolmeen työhaastatteluun; kaksi kahvilaa ja yksi ruotsinkielinen iltapäiväkerho. Hihiii! Mutta nyt kuulkaas taidan mennä saunaan, sen jälkeen syödä pizzaa (kkrrrrrhhhmmm) ja katsoa keihäänheittoa. Heja Norge! Tunnen jo nyt suonenvedon pohkeessani, koska joka kerta jännitän ihan liikaa norjalaisen heittoa!
Mustelma tuli pohkeeseen keskiviikkona, mutta tämän nähtyäni annoin sen anteeksi.
Heja Norge!
Terveisin
Maanpetturi nimeltä Birdie
En tiennykään, että omistat kämppiksen. : o
VastaaPoistaHyvä, että reissu meni hyvin! : ))
Hei, mulla on ollut ikävä sua.
VastaaPoista