Jaksamisia muru! <3
Meillä luki yhdessä paperissa, että kynä voi olla sininen tai musta. :o Joo, kyllä se lauantaikin sopii. ;) Mihin tehtävään vastasit?
Jaksamisia muru! <3
VastaaPoistaMeillä luki yhdessä paperissa, että kynä voi olla sininen tai musta. :o Joo, kyllä se lauantaikin sopii. ;) Mihin tehtävään vastasit?
VastaaPoista