Rannikolla edelleen, huomenna tosin kotiin. Ollut tänään ihan kauhea ahdistus päällä, se on varmaankin koti-ikävää. Kämppikselle kerroin tästä, hän viestitti:

"No höh, ei siellä varmaan ole kauheasti tekemistä..." ja 5 min myöhemmin (ennen kun itse ehdin vastata takaisin mitään):
"Sä voisit kyllä tulla jo takas. :D"
Eilen olimme juhlimassa siskopuolen poikkiksen synttäreitä ja käveltiin velipuolen kanssa kotiin kahden aikaan. Tänään tänne tuli koiravauva hoitoon, mutta muuten on ollut tosi angstviils. 5 päivää putkeen hellettä ei myöskään tee kauhean hyvää allekirjoittaneelle. Sateet kiertävät tämän alueen kuin järjestelmällisesti, mutta Helsingissä kai on satanut ja paljonkin. Toivottavasti VR hoitaa hommansa, koska ihan aikuisten oikeasti tahdon kotiin... Oma sänky ja se fiilis, että olen olemassa.

Heii! :)
VastaaPoistaMut löytää ainakin toistaiseksi täältä: http://arinanajatukset.blogspot.fi/