tiistai 12. kesäkuuta 2012

Kesätukka ja pläänejä

Unohdin kertoa teille, että leikkautin kesätukan! Kovasti tykkään ja olen vastaanottanut kehuja sieltä täältä. Ehkä tämä kampauskin on sitten alku tälle uudelle aikakaudelle, jolloin
en usko enää olevani masentunut (hyvää vauhtia toipumassa masennuksesta),
olen vapaa koulusta ja 18 päivän (yht. n. 8 työpäivän) päästä myös töistä,
en ole laatinut tarkkoja suunnitelmia ja
matkustan paljon.

Olen hautonut ideaa, jota olen nyt käynyt vähitellen toteuttamaan. Se tarkoittaa sitä, että klikkaan itseni liian usein tarkistamaan sähköpostiani tai tuijottamaan erästä sivua. Olen tästä vielä ihan hiljaa, vain muutama ihminen tietää, koska matkassa on vielä liian monta mutkaa ennen kuin voi juhlia välivuotta varten kehittämääni Suurta Plääniä (sitä luonnollisesti voi juhlia vain silloin, jos se onnistuu). Kuitenkin myönnettäköön, että olen vähän haltioissani tästä suunnittelustakin...

Tänään loppui vapaat, jotka käytin hyödyllisesti. Olisi sitä ehkä enemmänkin voinut levätä, mutta ensi kerralla sitten. Juhannusta varten olen tekemässä myös suuria suunnitelmia, koska inhoan perinteitä ja perhejuhlia. Vaihtoehtoina on tällä hetkellä karkumatka Tallinnaan tai sitten järjestetään isolla porukalla kavereiden ja kavereiden kavereiden kanssa unohtumaton kaupunkijuhannus.

Nyt menen makaamaan sohvalle tunniksi tai pariksi. Sitten nukkumaan ja huomenna taas töihin. Pikkuneiti oli ihanalla tuulella tänään, mutta onko se väärin jos käskee pikkupojan olla huutamatta (= puhuu, nauraa, laulaa KOVAAN ääneen) ratikassa tai kadulla?

Puss, kram och hej!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti