Kukaan ei ole täydellinen, on yksi lauseista joita inhoan. Koska se on totta. Kaikissa on virheitä ja joskus ne virheet tai puutteet ovatkin ihania tai ainakin tekevät ihmisestä ihmisen.
On vain kauhea ymmärtää, että minä en koskaan voi olla täydellinen. Voin olla hyvä tai paras jossain, mutta en täydellinen. Aina ei voi tuottaa priimaa.
Siksi siis tuntuu pahalta, että pääsenkin ylioppilaaksi. Neljän vuoden lintsaamisen, sairaslomailun ja lukemattomuuden jälkeen minusta nyt kai oikeasti tulee ylioppilas.
Tai se että myöhästyn vapaaehtoistyöstä ja keitän laihaa kahvia ihanille senioreille. Etten keittänytkään täydellistä kahvia ja tuonut jotain spesiaalia kahvin kanssa kastettavaksi.
Mutta kukaan ei ole täydellinen ja kaikilla on huonot päivänsä.
En ole täydellinen, koska en esimerkiksi jaa eteenpäin blogeissanne pyörivää haastetta. Olen kuitenkin sydämeni pohjasta kiitollinen, että muistatte minua.
Eilen minut täytti sanat, mutta nyt olen jo unohtanut ne. Vai olenko..?
Saaren hommaamisessa Turun saaristosta saattaa olla yksi pieni probleema: sinne ui ehkä aamuisin yksi mies esittelemään hauiksiaan.
EDIT: Hahaha, eksyin lukemaan wanhoja merkintöjä ja törmäsin komediaan nimeltä Birdie yritti päästä irti Blondista. Nauran ääneen täällä! :D Haluatteko, että postaan teille joskus parhaita paloja?
Postaa vaan parhaita paloja! Jotain viihdettä munki elämään. Sama pätee myös hauis-eittelyyn xD
VastaaPoistaKuule tyttö, mä oon niiiin ylpee susta! :----) Ja sunkin sietäisi olla! Ihan varmasti sinusta vielä ylioppilas "leivotaan". ♥
VastaaPoistaJa kerro toki parhaita paloja tapaus-Blondista. :-D Tiedätkös, itse luin juuri vanhoja blogimerkintöjäni ja olin kirjoittanut jostain Junapojasta, jota en edes muistanutkaan. :--D Tekstejä lukiessa selvisi, että oon pari kertaa nähnyt sen junassa ja kerran nähnyt siitä unta. Hahha. :'D Mutta tuo Blondi-story kiinnostaa, kun oot kuitenkin siitä paljon puhunutkin. Bring it on tai jotain. :D
Ihanaa kevättä muru! ♥
Kun aloin blogiasi lukemaan silloin joskus kauan, kauan sitten (no ei siitä ehkä niin kauan ole) luulin muistaakseni, että blondi oli joku tyyppi, jota oikein inhosit. Sellainen ärsyttävä, joka käy hermoille ja, jonka seurassa tekisi mieli koko ajan pyöräytellä silmiä. Tiedätkö tyypin?
VastaaPoistaKannatan saaren hommaamista, koska meidän saaristo on (mun mielestäni) ihanin paikka koko Suomessa. Airistolla paistaa aina aurinko ja siellä on yhdessä satamassa aina joskus pomppulinna! Jee (niin en tietenkään ole koskaan käynyt pomppimassa siellä keskellä yötä pyjamashortseissa... eikä kukaan veneissä herännyt kiljuntaan ja nauruun...). Nagussakin on kivaa. Osta saari, voin tulla käymään joskus omalla purjeveneellä :)
Musta ois tosi kiva vastailla usein sun blogikirjotuksiin, mutta jostain syystä se ei onnistu kämpillä mun läppärillä :/ Kommentit ei vaan mene perille, vaikka kuinka yritän. Toisin sanoen pitäisi kommentoida aina, kun käy kotona.
VastaaPoistaOn ihmisiä, jotka on päässy ylioppilaaks hyvin paljon vähemmällä. IMO, olet ansainnut lakkisi :)