Joka puolella on pariskuntia pussailemassa tai kulkemassa käsi kädessä, yök. Viime yönä näin unta, että olin viimeisilläni raskaana ja Jörn Donner oli ajamassa minua synnytyssairaalaan.
Sormissani on turkoosia kynsilakkaa ja vasemmassa kämmenen reunassa tuleva mustelma. 6 päivää MM-kisoihin ja sain jo ensimmäisen jääkiekon katsomisvammani (EHT-turnauksen Tsekki-Suomi-matsi. Suomi voitti jatkoajalla 3-2).
Vappuna menen piknikille ja ostan basilikan. On äidin synttärit ja pelkään jo valmiiksi onnittelusoittoa. Pienenä vappu merkitsi minulle isoisän kanssa vapputorille menoa, ihanan vappupallon saamista ja possujunaa.
Tänään olen pitänyt ajatukseni kasassa. Eilen pohdin syvällisiä. Illalla tosin istuin katsomassa Simpsoneita monta jaksoa putkeen ja nauroin IS:n ihanin kevätmies-ehdokkaille. Suunnittelin myös esiintymistäni tv-dokkarissa, jota tullaan tänään kuvaamaan hoitolapsen perheeseen, kun olen vahtimassa pikkutyttöä. Oikeasti minua ei kuvata, mutta linssiluteena suunnittelin silti meneväni kameran eteen kädet lanteilla: "Mä oon se lastenhoitaja." Olenhan tärkeä ihminen ja työni tuossa perheessä arvokasta, hehehe.
Alkaa olla aika ostaa allergialääkkeitä ja kevätkengät.
Allergialääkkeen osto on täälläkin edessä. Kn vaan jaksas raahautua keskustaan apteekkiin.
VastaaPoistaPariskunnat on ihan tyhmiä, parempi olla sinkku!