Tuossa ei ole ehkä suosikkikuvani matkalta, mutta ajatus on tärkein. Tulisi jo kesä ja ihan sikana rahaa, että voisin mennä viikoksi tuonne. En minä tällä haavaa (enää) suunnittele muuttoa Turkuun ensi syksynä, koska elämäni on tällä hetkellä täällä Helsingissä. Mutta kyl mar hyppään junaan aina kun on mahdollista!
"Kaipuuhan on kaunista" on yksi lempparilauseitani (Ville Valon suusta napattu), mutta tällä hetkellä en löydä tästä mitään nättiä. Taidan määrätä itseni hampaanpesulle ja lukemaan Varesta. Niin ja hyräilemään itselleni sitä Chisun biisiä...
Oi kiitos, mutta susta ei taida olla apua tässä asiassa. Sulle kun ei voi itkeä säälittävästi puhelimessa eikä kasvotusten. Valitettavasti mä harrastan sitä ja no ehkä just siksi en pahemmin viitsi vaivata ketään, koska kuka muka sitä jaksaisi kuunnella?
VastaaPoistaOlet aika outo, koska onnistut ihmeen usein piritämään mua. Olen aika vaikeasti miellytettävä, tai sitten ihmiset ei vain osaa sanoa oikeita sanoja, ei niitä edes tarvitse olla kovin montaa. Kiitos, että olet näin ihana :)
Tuli vaan vielä mieleen, että kai ajelit Förillä joen yli?