Piti laittaa tänne vuoden viimeiseksi postaukseksi hiano 12 biisiä-hommeli, koska löysin about joka kuukausi jonkun biisin ja jumitin siinä sitten koko loppukuun. Kappaleet olisivat hyvin tiivistäneet vuoteni, mutta unohdetaan se nyt ja aloitetaan puhtaalta pöydältä!
Kerrottakoon viime vuodesta vielä kuitenkin sen verran, että järjestimme ystäväni kanssa isot juhlat. Saimme kymmenisen tyypiä kasaan, kaikki viihtyivät ja oli hyvää ruokaa. Juhlien loppuvaiheessa (tämän vuoden puolella) tuli toiselle emännistä (krhm, mitään en tunnusta!) vähän huono olo, mutta se meni ohi ja matkamme jatkui hotelliin. Yövyimme ydinkeskustassa kaksi yötä ja siihen kuului saunomista, tölsyn katselua, nukkumista, syömistä ja nauramista vedet silmissä, vatsa kipeänä ja pissat melkein housuissa. Olisin mielelläni jäänyt asustelemaan vielä hotlaan, mutta eihän tässä ole pitkä aika seuraavaan kertaan...
Tämä tammikuu tulee olemaan kiireinen, rankka ja kaikkea siltä väliltä. Ensi viikolla alkaa koulu ja opiskelen joka päivä 8.30-11.30. Sen jälkeen töihin ja pääsen 16-20 välillä. Huhtikuun alussa loppuu koulu for good ja alkaa pääsykoerumba. Kun selviäisi hengissä sinne asti, hah.
Kivoja juttuja tapahtuu tietysti myös! Palaan Turkuun helmikuussa ja tällä kertaa aion olla siellä noin viikon. Saako jo huokaista onnesta?!?! Loppukesästä lähden yhden ystäväni kanssa ulkomaille katsomaan Coldplayta, keväällä teen äidin kanssa reissun Ruotsiin, yhden ystävän kanssa suunnittelilla loppukeväälle road trip ja suurin, puhuituin ja odotetuin juttu on tietysti kesäkuun ensimmäiselle viikonlopulle osuvat lakkiaiset JA 20-vuotissynttärit. *hymyilee onnellisena*
Life is good toistaiseksi. Nyt menen parvekkeelle ihailemaan lumisadetta kahvikuppikädessä! (Imperia: mitä kahvia sinä ostat kotiisi?)
Oh fabulous Birdie, piristää kummasti löytää nimensä toisen postauksesta :))
VastaaPoistaMinun kahvipolitiikkaani hallitsee hyvin suurella kädellä opiskelijabudjetti, jonka takia suosin tällä hetkellä Juhlamokkaa suht. inhimillisen hinnan takia. Tai no, oikeastaan juoksin sen kahvin perässä, kun kaupassa sattui olemaan tarjouksessa... Olen juonut monta vuotta Kulta Katriinaa, koska sitä menee täällä kotona. Nyt kuitenkin huomaan, etten pidä siitä hirveästi, mikä on sinänsä harmi, koska hinta olisi vielä Juhlamokkaa alempi. Ennen Juhlamokkaa meni Meiran vaaleapohjaista Cafe hienoa, joka oli oikein hyvää.
Toisin sanoen, jos rahaa olisi, joisin Presidenttiä. Toistaiseksi kaikkein paras elämys on ollut Presidentti gold label black :)