Elämän pieniä ja suuria kysymyksiä mielessä.
Miksei kaikkia kodinpuhdistusaineet voisi tuoksua samalle? Tällä hetkellä, juu, lattianpesuaine, tiskiaine ja vessan tuoksut ovat sitrusta. Situuna on niin yesterday, joten tuen limeä. Vielä kun pyykinpesuaine ja pari muuta saisi mätsäämään. Siten kodissa tuoksuisi ihanan raikkaalle all over.
Asumisjärjestelyt myös mielessä, ja jotain päätöksiä tehty jo. Se suurin vielä edessä, mutta pitää konsultoida paria tahoa ennen sitä.
Istuin tänään ikkunapöydässä lounaalla yksin. Parasta seuraa, siis. Pitäisi ehkä ottaa tavaksi useammin, ehkä jopa viikottain tai ainakin kuukausittain, että vie itsensä itsensä kanssa ulos.
Illalla luvassa ystävän kanssa sauna-ilta ja epäterveellistä ruokaa. Kompensaationa ostin kaikkea terveellistä kaupasta.
Yöllä näin unta yhdestä tosielämän kaukoihastuksesta. Tai voiko sitä sanoa 'kaukoihastukseksi', jos mies asuu samassa talossa?
Lokoisaa lauantaita beibit!
Itellä ei ollenkaan toimi tuo yksin syöminen jossain "ulkona", kun alkaa vaan ahdistamaan hirveästi.
VastaaPoistaAluksi sitä ajatteli, että APUA kuinka noloa. Nykyään en edes ajattele, että hitto oon yksin. Usein sitä paitsi sitä kaipaa just sellasta hiljaista hetkeä ja harvemmin se seurassa onnistuu. Suosittelen kokeilemaan! :)
Poistasupernovaa kompaten, ei tuu mitään yksin ulkona syömisestä. Kahvilla oon oppinut yksin käymään, mutta edes jonnekin Heselle en mee yksin syömään...eipä sillä että heselle menisin muutenkaan...
VastaaPoistaToivottavasti sulla oli kiva saunailta! :) Sun kommentti ainakin pelasti mun lauantaipäivän. :)
Ihana kuulla beibe! <3
PoistaJotenkin tuntuu, että sun liikenteessä oleminen "korostuu" oikein, kun nyt itse oon ollut kaikkea muuta kuin liikkeessä. :D Itellä on kauheen nolifeolo. :D
VastaaPoistaJa mikä SUURIN PÄÄTÖS EDESSÄ?!?!? Et kai sä vaan aio muuttaa yhteen Brändeliinin tai kaukoihastuksen kanssa? ;)
APUA!!!! Alapas kertoa nyt! :D
Ja pitää kyllä munkin äskeisiä murusia kompata, että itsekään en kauheasti yksin käy missään syömässä, ei vaan tuu käytyä. =D Joskus kyllä, mutta itekin pidän sitä välillä vähän ahdistavana.
Hahaha. :D No, nyt oon ollu kotona jo "aika kauan" eli perjantaista asti. :D
PoistaEnkäs kerro vielä yhtään mitään! Brändeliini on kyllä kovasti kosiskellut muuttamaan yhteen, sen voin kertoa! Kaukoihastuksella on jo valitettavasti kämppis (= kihlattu), joten se siitä. :( Kaikki aikanaa, Arina! ;)
Höh, olen ilmeisesti sitten friikki kun käyn yksin kahvilla ja syömässä _usein_. Ajattelin joskus, että pitääpäs joku kerta mennä oikein YKSIN ULOS SYÖMÄÄN, mutta yhtäkkiä huomasin tekeväni sitä jo. Jossain Mäkkärissä fiilis voisi olla vähän töttöröö, mutta ei se muuten kyllä ole ollut. Suosittelen kokeilemaan! :)
Täytyy kokeilla!
VastaaPoistaJa hei mitä yhdestä kihlatusta, se nyt voi lähteä menemään, kun KUUMA romanssi syttyy sinun ja kaukoihastuksen välille... Joo, ehkä ei, mutta melkein. ;)
Mä oon ollu ties kuinka monta päivää kotona, jos ei pieniä kävelylenkkejä tai kaupassa käymisiä lasketa. :D Huimaa. Kerro heti, kun sun ja Brändeliinin välillä alkaa tapahtua. ;)
<3