perjantai 27. tammikuuta 2012

Aloin tässä miettiä tatuointijuttuja. Nyt on jo 1,5 vuoden ajan olkapäässä komeillut kummisedän synttärilahja (hän sekä piirsi että maksoi kuvan). Se lähti omasta ideastani, tuo kuva siis, mutta sedällä oli taiteellinen vapaus. Halusin tähden tai kukan ja sain kummankin! Uniikki, värikäs ja kehuja kerännyt tatuointi on ihana!

Tänä vuonna aion ottaa toisen tatuointini. Siitä tulee luultavasta black and grey. Haluaisin tekstiä ja - tittididii - hehkulampun. Ne varmasti ammatitaitoinen piirtäjä pystyy yhdistämään samaan kuvaan. Tatuoinnin sijaintia en ole vielä päättänyt varmasti. Toinen olkapää, lapaluun kohta, nilkka...? Ranteeseen haluan jonain päivänä kuvan kanssa, mutta sen aika on viimeistään sitten kun valmistun huuhaa-maisteriksi eli on 100% varmaa, etten työskentele ikinä missään liian virallisessa paikassa, jossa tatuointi pitäisi esim. peittää.

Haluan tatuointieni olevan yksittäisiä tarinoita, persoonallisia ja tietysti rakkaita. Kauhein tietämäni tatuointi on Ville Valon kalsarikäsivarsi. Tämä hc-fani ei edes muista, kumpaa käsivartta se peittää... En haluaisi peittää jotain ihoaluetta yhdellä isolla tatuoinnilla. (Ville Valolla on myös nätein tietämäni tatuointi: sydän toisessa ranteessa. Siitä se oma idea lähti kasiluokkalaisena, hah!)

Ei kai tässä kummempia, illalla teen iskun kommenttilaatikoihinne, varokaa vain! Kertokaa, millaisen tatuoinnin ottaisitte juuri nyt. Minne ja miksi?

6 kommenttia:

  1. Hui kun siitä on aikaa kun olen viimeksi kommentoinut sulle jotain!

    Mä olen jo aika kauan haaveillut ankkuri tatuoinnista ja ajattelin sitä käteen, mutta taitaa olla sen verran näkyvä paikka, että pitäisi varmaan keksiä uusi. Se ankkuri olisi ihan pieni ja koruton ja se muistuttaisi mua aina merestä :) Niin ja se tietenkin tarkoittaa myös toivoa, joka olisi aika hyvä säilyttää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa mahtavalta idealta! Siitä vain toteuttamaan! ;) Senhän voisi laittaa vaikka nilkkaan tai jonnekin päin selkää...

      Poista
  2. Haluaisin jonkun pienen, ehkä jotain tekstiä tai vaikka perhonen. Sellainen jonka ottamista en katuisi lähivuosina. Ns. ikinuori tatuointi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii-in, pysyvästä kuvasta täytyy olla tosi varma ennen ottamista. Ensimmäinen tatuointi suositellaan ottamaan sellaiseen paikkaan, jossa se ei ole koko ajan näkyvillä. Vrt. itselläni tuo olkapää, joka on usein hian alla piilossa. :)

      Poista
  3. Hei muru!
    Mun piti vastata johonkin sun kommenttiin, mutta en enää muista mihin. :D Onko kaikki ok? Hiljaista ainakin ollut sun blogissa ja mullakin ollut kiireitä!

    Tällä hetkellä tahtoisin ehkä jonkin simppelin ja pienen mustavalkoisen tatskan, ehkä jonkun pienen kuvion tai jotain. :)

    VastaaPoista
  4. Luulin, että olin kommentoinut tähän jo jotain, mutta näköjään en ollutkaan. Sori.
    En ole mikään suuri tatskojen ystävä, mutta jonkun pienen ja simppelin voisin ottaa lapaluuhun. Joku sellanen kuitenkin, että sillä ois jotain merkitystä mulle eikä vaan kuhan-huvikseni-jonku-valkkasin ja sit inhoan sitä lopun elämääni. :D

    VastaaPoista